راحت در بیار

یه راه ساده برای پولدار شدن!

راحت در بیار

یه راه ساده برای پولدار شدن!

راحت در بیار

میتونم کمکتون کنم تا راحت از اینترنت به درآمد برسید فقط یه اینترنت لازم داری و یک رایانه یا گوشی. رایانه باشه که چه بهتر! آماده ای واسه پول در آوردن؟

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
نویسندگان

۱۲ مطلب توسط «مهدی عبدی» ثبت شده است

سایت Bitfun هم یک سایت قطره ای است و درآمد متوسط رو به پایین دارد. البته این به این معنا نیست که نمیشود از این سایت درآمد مطلوبی داشت زیرا اگر بتوانید برای خودتان زیر مجموعه بگیرید میتوانید درآمدی بالا کسب کنید. البته این سایت یک نوآور است زیرا شما با بازی کردن میتوانید بیت کوین بدست آورید!

ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۰۹
مهدی عبدی

سایت Bitfun هم یک سایت قطره ای است و درآمد متوسط رو به پایین دارد. البته این به این معنا نیست که نمیشود از این سایت درآمد مطلوبی داشت زیرا اگر بتوانید برای خودتان زیر مجموعه بگیرید میتوانید درآمدی بالا کسب کنید. البته این سایت یک نوآور است زیرا شما با بازی کردن میتوانید بیت کوین بدست آورید!

برای ثبت در سایت Bitfun کلیک کنید.

بعد از کلیک، این صفحه برای شما باز میشود.

 

 

فرم را پر کنید و بر روی Register کلیک کنید.

ایمیل فعالسازی به ایمیل شما ارسال میشود اگر نیامده بود حتما بخش اسپم ایمیل را بررسی کنید.

بعد از کلیک کردن بر روی لینک فعالسازی که به ایمیل شما ارسال شده بود این صفحه باز میشود اگر باز نشد به سایت بروید و بر روی Sign in کلیک کنید و وارد شوید.

 

 

بخش ها را معرفی میکنم.

در بخش Game بازی ها قرار دارند بیش از 200 بازی فلش که پر طرفدار هایش را در صدر میبینید.

در بخش Dice یکسری بازیهای شانسی قرار دارند که میتوانید بیت کوین خود را افزایش دهید.

در بخش OFFERS یکسری کار هایی به شما میدهد که انجام دهید و در قبال آن به شما بیت کوین میدهد.

در بخش ACCOUNT که مربوط به اکانت شما و زیر مجموعه گیری است.

البته سایت Bitfun خودکار برای شما ساتوشی هم جمع میکند که میتوانید هر روز مقداری ساتوشی رایگان دریافت کنید!

امیدوارم از مطالب استفاده کنید. موفق و پیروز باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۳۸
مهدی عبدی

سایت Bonus Bitcoin یک سایت قطره ای برای بیت کوین میباشد که سابقه کار بالایی دارد و درآمد آن متوسط رو به بالا است اگر نمیدانید سایت قطره ای چیست برایتان توضیح میدهم. 

 

ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۲۲
مهدی عبدی

سایت Bonus Bitcoin یک سایت قطره ای برای بیت کوین میباشد که سابقه کار بالایی دارد و درآمد آن متوسط رو به بالا است اگر نمیدانید سایت قطره ای چیست برایتان توضیح میدهم. 

سایت های قطره ای به سایت هایی میگویند که بصورت قطره قطره یا بهتر است بگویم درآمد های کوچک بیت کوین دارند. اما از همین سایت ها هم نباید غافل شد زیرا استخراج بیت کوین کار بسیار سختی است!

این سایت در بین سایت های قطره ای از بهترین ها میباشد.

تمام سایت های قطره ای روند ثبت نام و روند کار مشخصی دارند و ثبت نام کردن در آنها کار سختی نیست اگر کمی انگلیسی بلد باشید کارتان راه می افتد!

به هر حال برای اینکه دچار سردرگمی نشوید برایتان روند ثبت نام در این سایت را توضیح میدهم.

این سایت به درگاه Coin pot واریز دارد و یکی از مزایای این سایت واریز لحظه ای به Coin pot است. کوین پات هم مانند بلاکچین یک کیف پول برای بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، دش و داگ کوین است.

برای اینکه بتوانید در سایت Bonus bitcoin فعالیت کنید باید یک حساب در کوین پات داشته باشید برای باز کردن حساب در کوین پات کلیک کنید.

بعد از کلیک کردن، این صفحه برای شما باز میشود.

 

 

بر روی Register کلیک کنید.

 

 

 

اطلاعات را وارد کنید و برروی Register کلیک کنید. البته رجیستر تو عکس مشخص نیست.خنده

بعد از کلیک کردن روی رجیستر یک ایمیل فعالسازی به حساب شما می آید که باید روی لینک فعالسازی کلیک کنید تا کیف پول کوین پات شما فعال شود.

بعد از ثبت نام در کوین پات نوبت ثبت نام در Bonus bitcoin است.

برای ثبت نام در Bonus bitcoin کلیک کنید.

بعد از کلیک کردن این صفحه برای شما باز میشود.

 

 

 

لیست ثبت نام را پر کنید و بر روی رجیستر کلیک کنید.و بعد به ایمیل خود بروید و بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید تا اکانت شما فعال شود. به این نکته توجه کنید که حتما با همان ایمیلی که در کوین پات ثبت نام کرده اید در اینجا هم با همان ایمیل ثبت نام کنید.

حالا از این صفحه وارد شوید.

این پنل یا داشبورد شماست!

 

 

قسمت هارو معرفی کردم و فقط قسمت های مهم رو بررسی میکنم.

offer and survay: این قسمت یه کارهای کوچکی هست که باید انجام بدین و ساتوشی دریافت کنید.(ساتوشی یه واحد کوچکی از بیت کوین هستش).

Dice: این قسمت رول و بازیهای شانسی هستش که متاسفانه برای ما ایرانیا نمیاره. پیشنهاد میکنم اگه بد شانسید به این بخش نرید که تمام ساتوشی هاتون رو از دست میدین!)

 

 

در این بخش مهم ترین بخشی که میتونید درآمد داشته باشید انجام کارهای کپچا یا امتحان هست. هر 15 دقیقه یک کپچا رو انجام میدید و ساتوشی دریافت میکنید. برای اینکار روی گزینه im not robot کلیک کرده و کپچا رو کامل کنید و بعد اینکه گزینه من ربات نیستم تیک سبز خورد روی Claim کلیک کنید و ساتوشی تون رو دریافت کنید. این سایت رو به هیچ وجه از دست ندین چون پرداخت لحظه ای داره و در نوع خودش بهترینه. برای ثبت نام کلیک کنید.

نکته: توجه کنید که برای دریافت درآمد از این سایت اگه ایمیلی که باهاش تو کوین پات ثبت نام کردین رو هنگام ثبت نام در این سایت هم از اون ایمیل استفاده کرده باشید خود به خود به کیف پول کوین پات شما سینک میشه و لازم نیست برای دریافت درآمدتون آدرس کیف پول کوین پات رو بهش بدید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۰۰
مهدی عبدی

عیدتون مبارک

من چند روزی مسافرت هستم و متاسفانه نمیتونم براتون مطلب جدید بزارمcrying.

فعلا از همین مطالب استفاده کنیدwink

امروز سایت Bit fun رو براتون گذاشتم.

منتظر انتقادات و پیشنهاداتون هستم.

heartدوستون دارمheart

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۲۲
مهدی عبدی

برای ثبت نام در بلاکچین کلیک کنید.

بعد از کلیک، این صفحه باز میشود که توضیحات رو براتون نوشتم تو عکس.

این لیست رو پر کنید و بعد روی CONTINUE کلیک کنید.

بعد از کلیک کردن برای ایمیل شما پیام میاد که در اون Wallet ID شما قرار داره این Wallet ID رو نباید به هیچ کسی بدین در واقع مانند نام کاربری شما هنگام ورود به حساب بلاکچین است حساب بلاکچین جایی است که بیت کوین هاتونو میتونید توش نگه دارید. بلاکچین یه کیف پول است که فقط ارز های دیجیتال بیت کوین و اتریوم رو در خودش نگه داری میکند.

برای اینکه وارد حساب بلاکچین خودتون بشید یا به اصطلاح لاگین بشید، کلیک کنید.

در قسمت Wallet ID آیدی که به ایمیل شما با عنوان Wallet ID از طرف بلاکچین ارسال شد را وارد کنید و در قسمت Password رمزی که هنگام ثبت نام وارد کردید را در اینجا نیز وارد کنید.

سپس بر روی LOG IN کلیک کنید.

بعد از کلیک بر روی دکمه لاگین پس از چند لحظه این صفحه باز میشود

در قسمت SEND میتوانید برای دیگران بیت کوین یا اتریوم ارسال کنید

در قسمت Request میتوانید موجودی کیف پول بلاکچین خود را به دلار دریافت کنید همچنین میتوانید شماره حساب بلاکچین خود را از اینجا ببینید. این شماره حساب برای حفظ امنیت توسط بلاکچین عوض میشود اما در نهایت همه آنها به حساب شما متصل میشود.

در آخر باید بگویم که سایت بلاکچین در چند دفعه اخیری که من وارد شدم فیلتر بود و من نتوانستم وارد شوم و از فیلتر شکن استفاده کردم. اگر کسی مشکلی داشت با من در ارتباط باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۳۷
مهدی عبدی

Image result for ‫استخراج بیت کوین‬‎     چگونه میتوانیم بیت کوین بدست آوریم؟

 

 

استخراج بیت کوین فرایند بسیار سخت و پر هزینه ای است و من نمیخواهم که در دنیای ارز دیجیتال بیت کوین و همچنین ارز های دیگر سر در گم بشوید به همین خاطر خلاصه ای از مفهوم استخراج ارز را برایتان باز گو میکنم.

 

پول دیجیتال، ارز رمز پایه و کریپتو کارنسی همگی به یک معنا هستند. در واقع اینها به معنای ارز ها یا پول هایی هستند که فیزیکی نیستند و نمیشود آنهارا لمس کرد اما این ارز ها مجازی هستند و میتوان آنهارا مانند یک اسکناس استفاده کرد و میتوان با آن خرید کرد اگر بخواهیم به واقعیت اشاره کنیم ارز های دیجیتال مانند اتریوم، بیت کوین، ریپل، مونرو و... را میتوان به سه روش بدست آورد:

  1. استخراج ارز
  2. خرید ارز
  3. سایت هایی که در ازای انجام کاری به شما مقداری ارز دیجیتال میدهند.

 

برای اینکه توضیحات قابل فهم تر باشد من بجای استفاده از ارز رمز پایه یا کریپتو کارنسی از وازه ارز دیجیتال استفاده میکنم!

 

1: برای اینکه بتوانید مفهوم استخراج را کاملا درک کنید قبل از توضیح باید خصوصیات بیت کوین را برایتان باز گو کنم.

 

I:بیت کوین متن باز یا به اصطلاح (اپن سورس) است اگر برنامه نویس باشید حتما با این واژه آشنایی دارید! بگذریم. متن باز یعنی اینکه بیت کوین قابل تغییر است و هر کسی میتواند از آن استفاده کند این پول های دیجیتال پروژه های نرم افزاری هستند که کد های آن برای عموم متن باز و قابل مشاهده است و برنامه نویسان و توسعه دهندگان میتوانند آنرا ارتقا دهند و توسعه ببخشند که مرحله اول استخراج همینجاست که ارز دیجیتال متن باز باشد تا ما بتوانیم آنرا استخراج کنیم.

 

II: ارز های دیجیتال بر خلاف ارز های فیزیکی و رایج مانند یورو، دلار، تومان و... غیر متمرکز هستند یعنی چه؟ یعنی وابسته به یک شخص نیستند و انحصارا متعلق به کسی نیستند و هر کسی میتواند آنرا برای خود تولید کند! داستان اینجا جالب شد! هر کسی میتواند برای خودش پول تولید کند!

 

III: بیت کوین دارای قابلیت پرداخت همتا به همتا است یعنی شما بدون اینکه بانکی در کار باشد میتوانید آنرا برای دیگران ارسال کنید. هیچ کس در این میان واسطه نیست چون بیت کوین غیر متمرکز است و خودتان آنرا تولید میکنید! البته اگر بتوانید تولید یا استخراج کنید!

 

IIII: حال این سوال پیش می آید که اگر بانکی در کار نیست، ما چطور و کجا باید بیت کوین هایمان را نگهداری کنیم؟ قبل هم گفته شد که بیت کوین متعلق به شخص خاصی نیست و هر کس مسءولیت بیت کوین های خودش را بر عهده دارد! برای اینکه بتوانید از بیت کوین هایتان نگهداری کنید باید یک کیف پول یا والت (wallet) داشته باشید.هر والت یا کیف پول مانند یک کارت بانکی شماره ای دارد که به این کار می آید تا آنرا به دیگران بدهید تا برای شما پول بفرستند! همچنین شما میتوانید شماره والت دیگران را گرفته و برای آنها پول بفرستید. (ساخت والت جداگانه آموزش داده خواهد شد)

 

این هم از خصوصیات بیت کوین! دوباره بر میگردیم به استخراج: استخراج عمل پیچیده ای است به همین خاطر پیشنهاد میکنم این ویدیو را تماشا کنید.(اگر سرعت اینترنت شما پایین است کمترین کیفیت را انتخاب کنید نیازی به کیفیت بالا ندارد! من کیفیت 240p رو توصیه میکنم)

 استخراج بیت کوین

 

خب اگه فیلمو تماشا کردید متوجه میشید که استخراج یک فرآیند کاملا پر هزینه است و من و شما نمیتوانیم استخراج رو انجام بدیم بلکه باید سرمایه گذاری وجود داشته باشه تا بتونه گوشه ای از هزینه رو جبران کنه خب حالا دو روش باقی می ماند:

 

2: خرید ارز

شما میتونید براحتی با ریال بیت کوین خریداری کنید. چطوری؟ سایت های معتبر زیادی هستن که اینکارو براتون انجام میدن مثل بیت کوین دونی که سایت معتبری در این زمینه هست.

 

3: روش بعدی سایت های کسب بیت کوینه که بسیار هم زیاد هستن که من برای اینکه مقاله طولانی نشه سایت هارو در بخش سایت های خارجی معرفی میکنم بخش سایت های خارجی بالای صفحه وبلاگ هستش و میتونید اونجا ببینید.مقاله هم خیلی سریع منتشر میشه.

 

ممنون از اینکه مقاله رو مطالعه کردین! امیدوارم خوشتون اومده باشه و منتظر انتقادات و پیشنهاداتتون هستم.چشمک

 

 

 
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۱۷
مهدی عبدی

بیت کوین    بیت کوین چیست؟

 

یک تعریف ساده از بیت کوین بصورت تصویری:

 

شاید خواندن این توضیحات که می‌تواند یک کودک ۵ساله را قانع کند برایتان مفید باشد!

پول دیجیتال

تصور کنید من و شما در پارکی روی یک نیمکت نشسته‌ایم. من یک شکلات دارم که آن را به شما می‌دهم. حالا شما یک شکلات دارید و من هیچ! ساده است نه؟

بیایید به اتفاقی که افتاد دقیق‌تر نگاه کنیم:

ادامه مطلب...

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۳۷
مهدی عبدی

بیت کوین    بیت کوین چیست؟

 

یک تعریف ساده از بیت کوین بصورت تصویری:

 

شاید خواندن این توضیحات که می‌تواند یک کودک ۵ساله را قانع کند برایتان مفید باشد!

پول دیجیتال

تصور کنید من و شما در پارکی روی یک نیمکت نشسته‌ایم. من یک شکلات دارم که آن را به شما می‌دهم. حالا شما یک شکلات دارید و من هیچ! ساده است نه؟

بیایید به اتفاقی که افتاد دقیق‌تر نگاه کنیم:

 

شکلات من به طور فیزیکی به شما منتقل شد. شما مطمئن هستید که این اتفاق افتاد. من و شما آن‌جا بودیم و شما شکلات را با دستانتان لمس کردید.

ما نیاز به شخص سومی نداشتیم که برای انجام این انتقال به ما کمک کند. ما نیاز به شخص دیگری نداشتیم تا کنار ما بنشیند و تایید کند که این شکلات از من به شما منتقل شده است.

آن شکلات مال شماست!

من دیگر کنترلی روی شکلاتم ندارم. حالا مالک شکلات شما هستید و این شمایید که روی آن کنترل ۱۰۰ درصدی دارید. اگر بخواهید می‌توانید آن را به دوستتان بدهید، دوستتان می‌تواند آن را به نفر بعدی بدهد و به همین ترتیب تا آخر…

این چیزی است که به طور معمول در یک مبادله‌ی حضوری اتفاق می‌افتد. در واقع فرایند مبادله‌ی حضوری برای هر کالای دیگری که مد نظرتان باشد همین است.

اما برگردیم به مثال شکلات

chocko

حال فرض کنید من یک عدد شکلات دیجیتال دارم

شکلات دیجیتالی را نمیتوان لمس کرد یا خورد! منظور شکلات مجازی است.

آن را به شما می‌دهم. این نقطه‌ای است که بحث جالب می‌شود!

چطور می‌توانید مطمئن شوید آن شکلات دیجیتال که مال من بود و به شما دادم، اکنون فقط مال شماست؟ از کجا مطمئن هستید که من قبل از شما این شکلات دیجیتال را از طریق ایمیل به شخص دیگری نفرستاده‌ام؟ مثلا به دوست شما، یا به برادر خودم

شاید من تعدادی کپی از آن تهیه کرده باشم و آن‌ها را در کامپیوترم ذخیره کرده باشم. حتی شاید آن را در فضای اینترنت به اشتراک گذاشته باشم و میلیون‌ها نفر آن را دانلود کرده باشند!

همان‌طور که می‌بینید این فرایند کمی پیچیده و مشکل‌ساز است. در حقیقت تبادل شکلات فیزیکی مانند شکلات دیجیتال نیست. برخی از دانشمندان خوش‌فکر کامپیوتر این مسئله را “مشکل دوبرابر خرج کردن” می‌نامند. اما جای نگرانی نیست. این مسئله برای مدت زیادی ذهنشان را مشغول کرده بود و آن‌ها نتوانستند برایش راه حلی پیدا کنند. تا اینکه…

بیایید اول خودمان راه حلی پیدا کنیم…

ثبت در دفتر کل

بیت کوین به زبان ساده

  • شاید بهتر باشد مسیر انتقال این شکلات‌های دیجیتال در یک دفتر کل ثبت و ردیابی شود. دفتر کل اساسا دفتری است که تمام نقل و انتقالات در آن ثبت می‌شوند(یک دفتر برای حسابداری).
  • از آن‌جایی که این دفتر کل دیجیتال است، باید در فضای مخصوص به خود ایجاد شود و شخصی مسئول ثبت و ضبط آن باشد.
  • سازندگان بازی‌های کامپیوتری(مثلا World of Warcraft)، یک دفتر کل‌ دارند که در آن تمامی تجهیزاتی که در بازی خرید و فروش می‌شوند ثبت شده و در واقع تعداد آن‌ها و معاملاتی که با آن‌ها صورت می‌گیرد، مشخص است. بسیار خوب! پس کسی مانند آن‌ها می‌تواند رد شکلات‌های دیجیتال ما را دنبال کند.

مشکلات پیش رو

در این سیستم هنوز مشکلاتی وجود دارد:

۱- اگر فردی به سازندگان بازی World of Warcraft پول بدهد و از آن‌ها بخواهد تعدادی سلاح، اضافه بر تعداد اولیه‌ی تعریف شده در بازی، ایجاد کرده و به حساب آن‌ها اضافه کند، چه می‌شود؟

۲- این مسئله مثل هنگامی که من و شما روی نیمکتی در پارک نشسته بودیم نیست. آن‌جا فقط من و شما حضور داشتیم. می‌توانیم برای حل مشکل، دفتر کل را به سازندگان بازی World of Warcraft بسپاریم، اما این کار مثل آن است که بخواهیم برای انجام تمام مبادلات دونفره‌مان شخص سومی در کنار ما حضور داشته باشد.

پس من از چه راهی می‌توانم شکلات دیجیتالم را از راه‌های معمول به شما بدهم؟

راهی وجود دارد که مبادله‌ی پارک را به صورت دیجیتالی انجام دهیم؟ کمی دشوار به نظر می‌رسد….

 راه حل

بیت کوین به زبان ساده

اگر دفتر کل را در اختیار همه قرار دهیم چه می‌شود؟ به‌جای آن‌که این دفتر کل در کامپیوتر سازندگان بازی باشد، در کامپیوتر همه وجود خواهد داشت و تمام مبادلاتی که تاکنون در مورد همه‎‌ی شکلات‌های دیجیتال انجام شده در آن ثبت می‌شود.

– شما نمی‌توانید تقلب کنید. من نمی‌توانم شکلات‌های دیجیتالی را که ندارم به شما بفرستم، چرا که با اطلاعات سایر افرادی که در این سیستم هستند مغایرت پیدا می‌کند. در این حالت تقلب کردن و به اصطلاح دور زدن سیستم بسیار سخت می‌شود، خصوصا اگر سیستم بسیار گسترده و بزرگ شود.

– هم‌چنین، تنها توسط یک نفر کنترل نمی‌شود، پس می‌توان مطمئن بود که هیچ‌کس نمی‌تواند شکلات‌های دیجیتال بیشتری برای خود نگه دارد. قوانین سیستم در آغاز کار مشخص شده‌اند!

– کدها و قوانین به‌صورت “متن باز” هستند و همه می‌توانند آن‌ها را ویرایش کنند، درست شبیه سیستم عامل اندروید که احتمالا روی یکی از گجت‌های هوشمند شما نصب شده، و یا سایت ویکی پدیا که همه‌ی ما تا به حال حداقل یک‌بار به آن مراجعه کرده‌ایم. این سیستم به این شیوه طراحی شده تا افراد باهوش و خلاق بتوانند کنترل آن را به‌دست بگیرند، به آن امنیت ببخشند، آن را ارتقا داده و فرایندهایش را زیر نظر بگیرند.

شما هم می‌توانید به این شبکه ملحق شوید. دفتر کل را به روز کنید و مطمئن شوید که به درستی کار می‌کند. در ازای برطرف کردن مسائل سیستم، تعدادی شکلات دیجیتال به شما جایزه داده می‌شود. در حقیقت این یکی از راه‌های افزایش تعداد کل شکلات‌های دیجیتال است.

ما در اینجا به میزان زیادی ساده‌سازی انجام دادیم… اما سیستمی که توصیف کردیم در حال حاضر وجود دارد و نامش “پروتکل بیت­‌کوین” است و آن شکلات‌های دیجیتال هم در این سیستم “بیت­‌کوین” نام دارند.

بسیار خب…. حالا شما می‌توانید ادعا کنید که مفهوم بیت­‌کوین را درک کرده‌اید!

اما چه اتفاقی افتاد؟

دفتر کل عمومی چه چیزهایی را ممکن می‌کند؟ چه امکاناتی دارد؟

۱- متن‌باز است. یادتان می‌آید؟ تعداد کل شکلات‌های دیجیتال قابل ثبت در دفتر کل عمومی از ابتدا مشخص شده است. ما آمار دقیقی از تعداد شکلات‌های دیجیتال موجود داریم و باتوجه به سیستم، می‌دانیم که تعداد آن‌ها محدود است.

۲- من مطمئن هستم که وقتی مبادله‌ای انجام می‌دهم، دیگر مالک شکلات دیجیتال نیستم و اکنون آن شکلات به طور کامل به مالکیت شما در آمده است. (این مطلبی است که تا پیش از این نمی‌توانستم با یقین در مورد چیزهای دیجیتال بگویم.) این مبادله توسط دفتر کل عمومی به‌روز شده و تایید خواهد شد.

۳- چون این دفتر کل عمومی است، من برای اثبات تقلب نکردنم، نیازی به تایید یا حضور شخص سوم ندارم. هم‌چنین دیگر نیازی ندارم کپی‌های اضافی تهیه و نگهداری کنم و یا برای اطمینان شکلات‌های دیجیتالم را دو یا چند بار ارسال کنم…

با این سیستم، تبادل شکلات‌های دیجیتال درست مثل تبادل فیزیکی شکلات است. فرایند به گونه‌ای انجام می‌گیرد که گویی شکلات‌های دیجیتال از دست من درآمده و در جیب شما قرار گرفته است. درست مثل مثال نیمکت پارک، مبادله تنها دو نفر را درگیر کرد و ما نیازی به شخص سوم نداشتیم تا به آن اعتبار بدهد.

به زبان دیگر، همانند یک شئ فیزیکی عمل می‌کند.

اما نکته‌ی جذاب این است که هنوز دیجیتال است!

ما می‌توانیم هزار عدد، یک میلیون و یا ۰٫۰۰۱ شکلات دیجیتال تبادل کنیم. من می‌توانم با کلیک بر روی یک دکمه آن‌ها را ارسال کنم و به‌راحتی آن‌ها را به جیب شما منتقل کنم، حتی اگر من در آنگولا باشم و شما در کانادا.

من حتی می‌توانم چیزهای دیگری را همراه با شکلات‌های دیجیتالم به شما ارسال کنم. مثلا برای شما یک جمله بنویسم، یا یک کد بفرستم. این فوق‌العاده است!

 

منبع این مطلب: کوین ایران

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۲۰
مهدی عبدی

فیس نما یک شبکه پیام رسان اجتماعی و کاملا ایرانیه و اطمینان کار رو کاملا تایید میکنم برای اینکه بتونید تو فیس نما درآمد داشته باشید باید تو سایت ثبت نام کنید برای ثبت نام کلیک کنید.

الان این صفحه براتون باز میشه که فارسی و واضح نوشته چیکار کنید! اگه کسی بازم مشکل داشت با من در ارتباط باشه تا راهنمایی کنم اگه از تلگرام پیام بدین که چه بهتر! آیدی تلگرام من: https://t.me/mehdiprog_graph
 
برای دیدن تصاویر بر روی آنها کلیک کنید.
http://up.facenama.com/file/189189/1.jpg
 
 
لیست ثبت نام رو پر کنید و بر روی ادامه کلیک کنید 
 
حالا شما تونستید تو سایت ثبت نام کنید و به فیس نما بپیوندید!
حالا از بالای صفحه بر روی ورود کلیک کنید و مشخصاتی که با اون ثبت نام کردید رو وارد کنید.
 
 
dont support
حالا وارد داشبورد میشید که به این صورت هست
 
 
 
dont support
 
 
فیس نما دو روش کسب درآمد داره که اولی تبلیغات کلیکی هست (ptc) دومی تبلیغات پاپ آپ برای کسانی که سایت پر بازید یا وبلاگ دارن
امروز فقط درآمد از تبلیغات کلیکی رو میگم برای اینکار بر روی تبلیغات کلیکی کلیک کنید.
 
 
 
 
dont support
 
اینا تبلیغاتی هستن که باید روشون کلیک کنید و منتظر بمونید تا درآمدش براتون ثبت بشه مثلا روی اولی کلیک میکنید که تو صفحه ای جداگانه تبلیغ براتون باز میشه
 
 
 
dont support
 
باید 10 ثانیه منتظر بمونید و بعد از این
 
 
 
dont support
 
از صفحه خارج بشید.
 
درسته که درآمد چندانی نداره اما اگه همت و تلاش داشته باشید و بتونید برای خودتون زیر مجموعه جمع کنید تا ماهی 450000 میشه راحت درآورد.
 
اگه مشکلی داشتید حتما با من در ارتباط باشید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۴۹
مهدی عبدی