راحت در بیار

یه راه ساده برای پولدار شدن!

راحت در بیار

یه راه ساده برای پولدار شدن!

راحت در بیار

میتونم کمکتون کنم تا راحت از اینترنت به درآمد برسید فقط یه اینترنت لازم داری و یک رایانه یا گوشی. رایانه باشه که چه بهتر! آماده ای واسه پول در آوردن؟

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
نویسندگان

ادامه استخراج بیت کوین

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ب.ظ

Image result for ‫استخراج بیت کوین‬‎     چگونه میتوانیم بیت کوین بدست آوریم؟

 

 

استخراج بیت کوین فرایند بسیار سخت و پر هزینه ای است و من نمیخواهم که در دنیای ارز دیجیتال بیت کوین و همچنین ارز های دیگر سر در گم بشوید به همین خاطر خلاصه ای از مفهوم استخراج ارز را برایتان باز گو میکنم.

 

پول دیجیتال، ارز رمز پایه و کریپتو کارنسی همگی به یک معنا هستند. در واقع اینها به معنای ارز ها یا پول هایی هستند که فیزیکی نیستند و نمیشود آنهارا لمس کرد اما این ارز ها مجازی هستند و میتوان آنهارا مانند یک اسکناس استفاده کرد و میتوان با آن خرید کرد اگر بخواهیم به واقعیت اشاره کنیم ارز های دیجیتال مانند اتریوم، بیت کوین، ریپل، مونرو و... را میتوان به سه روش بدست آورد:

  1. استخراج ارز
  2. خرید ارز
  3. سایت هایی که در ازای انجام کاری به شما مقداری ارز دیجیتال میدهند.

 

برای اینکه توضیحات قابل فهم تر باشد من بجای استفاده از ارز رمز پایه یا کریپتو کارنسی از وازه ارز دیجیتال استفاده میکنم!

 

1: برای اینکه بتوانید مفهوم استخراج را کاملا درک کنید قبل از توضیح باید خصوصیات بیت کوین را برایتان باز گو کنم.

 

I:بیت کوین متن باز یا به اصطلاح (اپن سورس) است اگر برنامه نویس باشید حتما با این واژه آشنایی دارید! بگذریم. متن باز یعنی اینکه بیت کوین قابل تغییر است و هر کسی میتواند از آن استفاده کند این پول های دیجیتال پروژه های نرم افزاری هستند که کد های آن برای عموم متن باز و قابل مشاهده است و برنامه نویسان و توسعه دهندگان میتوانند آنرا ارتقا دهند و توسعه ببخشند که مرحله اول استخراج همینجاست که ارز دیجیتال متن باز باشد تا ما بتوانیم آنرا استخراج کنیم.

 

II: ارز های دیجیتال بر خلاف ارز های فیزیکی و رایج مانند یورو، دلار، تومان و... غیر متمرکز هستند یعنی چه؟ یعنی وابسته به یک شخص نیستند و انحصارا متعلق به کسی نیستند و هر کسی میتواند آنرا برای خود تولید کند! داستان اینجا جالب شد! هر کسی میتواند برای خودش پول تولید کند!

 

III: بیت کوین دارای قابلیت پرداخت همتا به همتا است یعنی شما بدون اینکه بانکی در کار باشد میتوانید آنرا برای دیگران ارسال کنید. هیچ کس در این میان واسطه نیست چون بیت کوین غیر متمرکز است و خودتان آنرا تولید میکنید! البته اگر بتوانید تولید یا استخراج کنید!

 

IIII: حال این سوال پیش می آید که اگر بانکی در کار نیست، ما چطور و کجا باید بیت کوین هایمان را نگهداری کنیم؟ قبل هم گفته شد که بیت کوین متعلق به شخص خاصی نیست و هر کس مسءولیت بیت کوین های خودش را بر عهده دارد! برای اینکه بتوانید از بیت کوین هایتان نگهداری کنید باید یک کیف پول یا والت (wallet) داشته باشید.هر والت یا کیف پول مانند یک کارت بانکی شماره ای دارد که به این کار می آید تا آنرا به دیگران بدهید تا برای شما پول بفرستند! همچنین شما میتوانید شماره والت دیگران را گرفته و برای آنها پول بفرستید. (ساخت والت جداگانه آموزش داده خواهد شد)

 

این هم از خصوصیات بیت کوین! دوباره بر میگردیم به استخراج: استخراج عمل پیچیده ای است به همین خاطر پیشنهاد میکنم این ویدیو را تماشا کنید.(اگر سرعت اینترنت شما پایین است کمترین کیفیت را انتخاب کنید نیازی به کیفیت بالا ندارد! من کیفیت 240p رو توصیه میکنم)

 استخراج بیت کوین

 

خب اگه فیلمو تماشا کردید متوجه میشید که استخراج یک فرآیند کاملا پر هزینه است و من و شما نمیتوانیم استخراج رو انجام بدیم بلکه باید سرمایه گذاری وجود داشته باشه تا بتونه گوشه ای از هزینه رو جبران کنه خب حالا دو روش باقی می ماند:

 

2: خرید ارز

شما میتونید براحتی با ریال بیت کوین خریداری کنید. چطوری؟ سایت های معتبر زیادی هستن که اینکارو براتون انجام میدن مثل بیت کوین دونی که سایت معتبری در این زمینه هست.

 

3: روش بعدی سایت های کسب بیت کوینه که بسیار هم زیاد هستن که من برای اینکه مقاله طولانی نشه سایت هارو در بخش سایت های خارجی معرفی میکنم بخش سایت های خارجی بالای صفحه وبلاگ هستش و میتونید اونجا ببینید.مقاله هم خیلی سریع منتشر میشه.

 

ممنون از اینکه مقاله رو مطالعه کردین! امیدوارم خوشتون اومده باشه و منتظر انتقادات و پیشنهاداتتون هستم.چشمک

 

 

 
 
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۳
مهدی عبدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی