راحت در بیار

یه راه ساده برای پولدار شدن!

راحت در بیار

یه راه ساده برای پولدار شدن!

راحت در بیار

میتونم کمکتون کنم تا راحت از اینترنت به درآمد برسید فقط یه اینترنت لازم داری و یک رایانه یا گوشی. رایانه باشه که چه بهتر! آماده ای واسه پول در آوردن؟

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
نویسندگان

ادامه معرفی سایت Bonus Bitcoin

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ

سایت Bonus Bitcoin یک سایت قطره ای برای بیت کوین میباشد که سابقه کار بالایی دارد و درآمد آن متوسط رو به بالا است اگر نمیدانید سایت قطره ای چیست برایتان توضیح میدهم. 

سایت های قطره ای به سایت هایی میگویند که بصورت قطره قطره یا بهتر است بگویم درآمد های کوچک بیت کوین دارند. اما از همین سایت ها هم نباید غافل شد زیرا استخراج بیت کوین کار بسیار سختی است!

این سایت در بین سایت های قطره ای از بهترین ها میباشد.

تمام سایت های قطره ای روند ثبت نام و روند کار مشخصی دارند و ثبت نام کردن در آنها کار سختی نیست اگر کمی انگلیسی بلد باشید کارتان راه می افتد!

به هر حال برای اینکه دچار سردرگمی نشوید برایتان روند ثبت نام در این سایت را توضیح میدهم.

این سایت به درگاه Coin pot واریز دارد و یکی از مزایای این سایت واریز لحظه ای به Coin pot است. کوین پات هم مانند بلاکچین یک کیف پول برای بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین، دش و داگ کوین است.

برای اینکه بتوانید در سایت Bonus bitcoin فعالیت کنید باید یک حساب در کوین پات داشته باشید برای باز کردن حساب در کوین پات کلیک کنید.

بعد از کلیک کردن، این صفحه برای شما باز میشود.

 

 

بر روی Register کلیک کنید.

 

 

 

اطلاعات را وارد کنید و برروی Register کلیک کنید. البته رجیستر تو عکس مشخص نیست.خنده

بعد از کلیک کردن روی رجیستر یک ایمیل فعالسازی به حساب شما می آید که باید روی لینک فعالسازی کلیک کنید تا کیف پول کوین پات شما فعال شود.

بعد از ثبت نام در کوین پات نوبت ثبت نام در Bonus bitcoin است.

برای ثبت نام در Bonus bitcoin کلیک کنید.

بعد از کلیک کردن این صفحه برای شما باز میشود.

 

 

 

لیست ثبت نام را پر کنید و بر روی رجیستر کلیک کنید.و بعد به ایمیل خود بروید و بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید تا اکانت شما فعال شود. به این نکته توجه کنید که حتما با همان ایمیلی که در کوین پات ثبت نام کرده اید در اینجا هم با همان ایمیل ثبت نام کنید.

حالا از این صفحه وارد شوید.

این پنل یا داشبورد شماست!

 

 

قسمت هارو معرفی کردم و فقط قسمت های مهم رو بررسی میکنم.

offer and survay: این قسمت یه کارهای کوچکی هست که باید انجام بدین و ساتوشی دریافت کنید.(ساتوشی یه واحد کوچکی از بیت کوین هستش).

Dice: این قسمت رول و بازیهای شانسی هستش که متاسفانه برای ما ایرانیا نمیاره. پیشنهاد میکنم اگه بد شانسید به این بخش نرید که تمام ساتوشی هاتون رو از دست میدین!)

 

 

در این بخش مهم ترین بخشی که میتونید درآمد داشته باشید انجام کارهای کپچا یا امتحان هست. هر 15 دقیقه یک کپچا رو انجام میدید و ساتوشی دریافت میکنید. برای اینکار روی گزینه im not robot کلیک کرده و کپچا رو کامل کنید و بعد اینکه گزینه من ربات نیستم تیک سبز خورد روی Claim کلیک کنید و ساتوشی تون رو دریافت کنید. این سایت رو به هیچ وجه از دست ندین چون پرداخت لحظه ای داره و در نوع خودش بهترینه. برای ثبت نام کلیک کنید.

نکته: توجه کنید که برای دریافت درآمد از این سایت اگه ایمیلی که باهاش تو کوین پات ثبت نام کردین رو هنگام ثبت نام در این سایت هم از اون ایمیل استفاده کرده باشید خود به خود به کیف پول کوین پات شما سینک میشه و لازم نیست برای دریافت درآمدتون آدرس کیف پول کوین پات رو بهش بدید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۴
مهدی عبدی

نظرات  (۱)

دنبال شدین خیلی وب خوبی دارین
به منم سربزنید:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی